Söndermarken jagar mig men jag är inte riktigt där - L W

Jag är uttråkad. Dagen segar sig fram, det finns inget att göra här. Älsklingen spenderade förmiddagen med mig vilket var underbart som alltid, men nu har jag tråkigt. Får försöka fördriva tiden med att läsa, köpte en ny bok igår som jag tyvärr inte verkar kunna fastna i. Men jag ska försöka att inte ge upp den, bättre en dålig bok än ingen alls just nu.
__
Biopsin i måndags gick bra, hade ingen anledning att oroa mig så mycket över den. Det kändes knappt, lite obehagligt var det dock. Igår hände det inte alls mycket, hade besök av fina Anna, min moster och Uffe, min räddare i nöden. Idag har det dock börja hända saker, det har skickats remisser till 3 andra avdelningar så vi får se om dom lyckas nå bättre. Förhoppningsvis kommer biopsisvaren idag sa läkarna också, trots att det skulle ta ett par veckor.
__
Som det ser ut nu så blir jag kvar här ett tag till, jag som siktat på att få åka hem igår. Men smärtorna går inte över så jag käkar mycket smärtstillande för att orka med mig själv. Nu vill dom börja trappa ner på morfinet för att undvika beroende så dom har satt in nya tabletter. Hoppas dom hjälper, jag är så jäkla less nu.
__
Känner att jag mest bara svamlar så jag ska lägga mig och försöka vila en stund, huvudet känns luddigt och jag är så trött.
__



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0