Som du så, det är svårt att bli riktigt nöjd. Jag är så less på alla mail och koder - L W

Igårkväll/inatt hade jag det jobbigt med smärtan, jag hade hoppats att den stannat av då jag faktiskt haft ett par relativt bra dagar. Men icket det, så jag tackar högre makter att världens bästa pojkvän är så duktig på att ta hand om mig. Utan honom vet jag inte hur mycket mer jag orkat.

Jag och Lillis har haft en helt fantastisk helg ute på stugan, gårdagen var lätt bästa på riktigt länge. Det var kanonväder ute på stugan så det hanns med en hel del. Solning, kubb, vattenkrig, fiskning, Pajkalas, spel, mys, bus osv osv. Helt underbart! Bilder kommer senare när jag sitter vid en dator.

Igår lämnades Nova av hos sin farmor och jag och älsk körde myskväll med pizza och film. Jag är så lycklig just nu, trots en del motgångar älskar jag livet mer än någonsin!

Nu är jag hos älsk, han är på jobbet och jag dricker kaffe. Om en halvtimme rullar bussen mot sjukhuset för inläggning. Ska dock bara skriva in mig nu och får sen åka hem för att komma tillbaka på riktigt ikväll. Så när jag kommer hem ska jag passa på att göra allt jag inte lär orka när jag blir utskriven, såsom städa och tvätta. Håller tummarna att magen är snäll och på min sida i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0