Livet är en dans på rosor men det är en dans med svåra steg - L W

Nu är jag på sjukhuset och redo för natten. Jag har fått duscha med specialtvål och fått en droppnål så det är klart inför imorgon. Vid 8.30 imorron ska jag göra njurbiopsin, och jag börjar bli lite nervös faktiskt.. Men allt kommer gå bra, det är jag helsäker på. Blir en dryg väntan på provsvaren dock, det kunde visst ta ett par veckor om vi har otur.

Jag hoppas att jag kan sova ordentligt nu inatt, är dock rätt tveksam då magen och ryggen gör riktigt ont ikväll. Ska snart ta min vid-behov-morfintablett och göra mitt bästa att kunna slappna av. Ska bara ringa Uffe först och prata lite, jag saknar honom redan.. Som jag längtar tills allt blir som vanligt igen, då jag får ha både honom och lillan hos mig hela tiden. Det saknas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0