Jag vill ha det som du, fast jag vet att du tänker likadant ibland och vill ha det som jag - L W

Trots två dagar av illamående och magont har det varit två bra dagar. Igår fick jag äntligen lämna sjukhussängen efter 6 dagar och bege mig hem, ni anar inte hur skönt det var! Jag handlade lite med mamma, tog det extremt lugnt och fick äntligen sova tillsammans med storhjärtat, något jag längtat enormt efter. Idag var en jobbig dag, ända tills dess att Lillis kom hem. Galet vad jag saknat den flickan!!! Vi har verkligen myst till tusen ikväll, med film, pyssel och mängder med kramar och pussar. Hon har gång på gång berättat hur kul hon tycker det är att jag fått komma hem och att hon får vara med mig igen. Underbara unge, kärleken som strömmar ur henne är det vackraste som finns! 
 
Nu har jag nyss satt igång dagens andra tvätt, och helt ärligt så är nog tvätten det enda vettiga jag gjort idag. Skulle behöva storstäda här hemma, men det finns helt enkelt ingen energi alls för det. Förhoppningsvis har jag inte lika ont i morgon så då kanske det blir gjort. Hur som helst så orkar jag inte bry mig om allt sånt just nu, jag lägger hellre energin på Lillan. Hon ska få vara ledig med mig imorgon, jag har lovat utelek och discodansning. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0