Jag ser hur du tänker på nåt, hur du längtar dig bort som en fågel i bur - L W

Gårdagen var superbra, kändes så skönt att äntligen vara tillbaka på jobbet efter sjukveckan jag hade. Kvällen spenderades hos pappa med gomiddag, hockey och syskonmys. Efter vinsten åkte jag och pappa till stan och plockade upp tre överförfriskna pojkar som sett fotboll på Allstar. Jag följde med hjärtat och Elias hem för lite whiskey och AIKallsång. Det blev rätt sent i säng så jag var trött imorse, sov dessutom riktigt dåligt. Idag går jag på långledighet tills på söndag, man kan inte annat än älska kommunens flexsystem!
_________
Om en timme drygt ska jag luncha med bästa Anna och förhoppningsvis smida lite planer inför fredag. Nu - mer kaffe och massa jobb, har mycket på gång idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0