Jag har vandrat som en vilsen stenstaty, jag har vart på rymmen utan någonstans att fly - L W

Igår var en bra dag, hade massor av fina besök av pappa, Nova, Carro och Mamma. På kvällen var älsklingen här, vi fick tänja på besökstiden och se hockeyfinalen tillsammans i sängen. Helt underbart med massa mys och en del framtidsprat. <3

_
Idag mår jag inte lika bra, smärtan är värre än igår och jag har börjat bli lite nervös och orolig. Läkaren var inne imorse och berättade att hon ska boka in mig på en njurbiopsi, oavsett vad proverna imorgon visar. Dom ska skära ut små bitar av vävnaden som ska analyseras och förhoppningsvis visa vad som är fel på mig. Tydligen måste jag bli sjukskriven ett tag efter det då man inte får lyfta, anstränga sig eller göra något fysiskt på ett par veckor för att förhindra komplikationer efter ingreppet.
Det är nog några dagars väntan för att få tid, så mest troligt blir jag nog kvar på sjukhuset i veckan.

_
Jag som haft lyxen att få ligga själv i rummet hela helgen har nu fått in en sambo. Världens sötaste och trevligaste lilla tant, kunde inte blivit bättre. Hon är så omtänksam och brydd, trots att vi inte "känt" varandra mer än några timmar. Tänk om folk kunde vara mer som henne, det livar verkligen upp stämningen här.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0