Jag har sett hur du kämpar för att ta dig loss. Hur rösten manar: Stå upp och slåss - L W

Grattis mamma på morsdag! ♥ 
 
Synd att jag inte kunde göra systrarna sällskap med ut till Mammas stuga för lite firande och tårta, men vi får helt enkelt ta igen det en annan dag. Istället har jag myst lite med bäbis, var tvungen att fylla på med Novamedicin innan jag åker in igen. Hon har det verkligen bra hos sin farmor, tur att hon har en stor och fin släkt som alltid stället upp! Underbart!
 
Annars har dagen gått fort, var på sjukan en timme där det togs lite prover och jag fick träffa en läkare. Vi kom överens om att jag skulle tillbaka runt åtta ikväll, så jag har haft lite egentid tid nu. Orkade med att städa köket och tvätta lite, sen tog energin slut.
 
Om en stund kommer älsk hit och hämtar mig, vi ska handla lite och sen kör han mig till sjukhuset. Nu ska jag packa lite grejor och leta fram nån oläst bok så jag har nåt att göra imorgon. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0