Inatt så drömde jag om dig och det väckte gamla minnen. Jag fick aldrig nån chans - L W

I onsdags fick jag en bra nyhet, jag skulle få åka hem från sjukhuset! Så underbart att få umgås med familjen, se lite sol och slippa sitta inspärrad i ett litet rum. Så jag åkte hem till pappa och spenderade kvällen med filmmys med Jossan och sen sov jag över där. Igår var det toppenväder så jag och Jossan solade en massa, gick en sväng till stan för lunch och lite skoshopping, och sen ännu mera solning. Jag lyckades bränna både rumpa, vader och lår, så idag är det inte så skönt att sitta. Men jag njuter av det onda, det betyder ju bara att sommaren är här!
 
Gårdagskvällen spenderades hemma hos Älsk med mys till tusen, god mat och bra film på projektorn. Kan lova att jag njöt till fullo över att äntligen få sova en natt tillsammans med honom i sängen, det var länge sen nu. Att vi dessutom tog en lång sovmorgon med en del mys gjorde inte det hela sämre precis.
 
Nu har jag rätt nyss kommit hem till min egna lägenhet, första gången på nästan precis 2 veckor. Det luktar lite unket här, skulle behövas en storstädning av allt, speciellt kylen. Men det får fixas imorgon, för om en stund kommer pappa hit och hämtar upp mig. Vi ska hämta bäbis från dagis och sen bege oss ut till stugan. Underbart, jag har verkligen längtat efter att få mysa med Nova på riktigt.
 
Imorgon åker hon dock till sin farmor ett par dagar, hennes pappa ska bort och för mig väntar ytterliggare en inläggning på Njurmedicin på söndag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0