Hon kommer från främmande vidder, där havet är land och land hav - L W

Idag känner jag mig rätt pigg, trots att jag sovit riktigt dåligt både igår och inatt. I vanliga fall brukar jag småsova hela dagarna då jag blir så trött av morfinsprutorna, men nu när jag gått över till tabletter blir det inte likadant. Så dagarna blir längre och rastlösheten kommer fortare, en dryg nackdel.

____
Idag efter lunch ska mamma komma förbi och hälsa på, hon ska nog få rulla ut mig i solen en stund och dessutom få bju på en isglass. Det känns som att jag missar så mycket då allt jag egentligen gör är att ligga i en oskön säng och stirrar i taket. På tal om säng förresten, nyss kom en sköterska förbi in i mitt rum, skrattade lite åt min "gamla, skruttiga säng" och lovade mig en ny. Dagens spännande händelse.. ;)

___
Nu ska jag kika lite Netflix på mobilen i väntan på dagens besök av läkaren. Får hoppas att hon har nåt nytt att komma med, skulle vara skönt med nåt besked överhuvudtaget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0