Du är resan som jag velat ska ta fart, du är gåtan som jag aldrig löser klart - L W

Fortfarande ingen nytt gällande provsvaren, förhoppningsvis får vi reda på lite mer imorgon. Tid på biopsin har jag inte heller fått, jag håller mina tummar att det blir gjort innan helgen iallafall. Förövrigt så har dagen gått smidigt, haft en hel del ont men några fina besök av familj och vänner har vägt upp det mesta.
_
Jag vill verkligen bli frisk och komma hem nu, jag saknar Nova helt sjukt mycket. Mammahjärtat har spruckit i tusen bitar över att inte kunna finnas där för min dotter. Jag vet att hon har det superbra hos sin pappa (som verkligen är en toppenpappa!) men hon behöver mig också. Just nu känner jag mig så dålig som inte är där, men tyvärr har jag inte så mycket till val. En sjuk mamma med massa ont hemma är ingen bra mamma. Men snart så, då får vi rå om varandra ordentligt. Mamma ska bara kämpa färdigt här först, sen kommer jag springandes!
_
Jag kan inte säga nog mycket för hur tacksam jag är över min älskade pojkvän. Han finns för mig dag som natt och spenderar verkligen mycket tid med mig. Det smärtar mig att se oron och ledsamheten i hans ögon när han ser mig ha ont. Jag önskar att jag kunde ta bort det, men hans omtänksamhet och kärlek är för stor. Snart får vi veta felet och tillsammans kommer vi klara det här, oavsett vad som i slutändan sker. Tillsammans är vi starka, och med din hjälp fortsätter vi kriga på.

Uffe, jag älskar dig mer för varje dag som går och tackar gudarna för att jag fått chansen att få göra det. Jag längtar så efter att få skapa ett liv tillsammans med dig, jag vet att det kommer bli underbart!

Kommentarer
Postat av: Uffe

och jag älskar dig med bästaste! <3 :)

Tillsammans kan vi klara allt!! :* :)

2013-05-21 @ 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0