Det finns så mycket att förlora, dina drömmar är så stora. Här är gatorna alldeles för små - L W

Idag är det söndag, vilket som vanligt varannan vecka innebär att Lillan åker till sin pappa i eftermiddag. Men jag har tur jag, hon kommer tillbaka redan på tisdagkväll eftersom jag missade ett par dagar med henne när jag låg på sjukhuset. 
 
Vi har haft en riktig toppenhelg! Fredagkvällen spenderades med Uffe och Anna framför hockeyn med en massa skitprat, sjukt trevligt! Igår var först jag och Lillis på stan med Carro, Nova behövde nya skor. Och tre par fick vi med oss hem, stövlar, gympaskor och ett par supersöta sommarsandaler. Efter stan blev det en massa utelek först, sen hade Nova några kompisar från gården här medans jag passade på att sommarstäda balkongen och dammsuga lägenheten. Efter middagen kom Carro hit och stannade länge och såg hockeyn med mig.
 
Nu idag började vi med frukost och sen en riktigt lång mysstund i sängen framför en film. Nu är Lillan ute och leker med flickan på övervåningen och jag har kletat på mig lite smink. Tänkte göra barnen och föräldrarna i lekparken sällskap strax, ska bara vika lite tvätt först.
 
 
En liten sessa för exakt 4 år sen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0