Tro, ork och lust är lätt att tappa. Lätt när stora drömmar trängs med saknaden. - L W

Nu har jag äntligen tagit tag i att boka frisörtid, så om två timmar ska mitt sjukt långa hår klippas bort. Jag är så less på det just nu! Dessutom är det jäkligt slitet, så det behövs nog tas en hel del på längden. Jossan ska följa med mig, och jag antar att vi ska ut käka middag tillsammans när jag är klar. Sen blir det nog nån/några timmar till på jobbet, kom sent imorse så jag behöver jobba över. Ikväll ska jag umgås med bästa Viktor, nu var det ett tag sen så jag längtar!
 
Igår hade vi tjejkväll med bastu och lite vin, galet trevligt! När vi var klar var Älsk snäll och hämtade upp mig för ännu en natt hos honom, underbart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0