Så mycket piller, så lite sömn. Så lite ork, så mycket dröm - L W

Idag har varit en bra dag, jag har haft pappa, Jossan och Amanda här på middag. Inte alls dumt med lite familjetid! Jag och pappa gjorde dessutom upp en planering på vad som behöver fixas i min lägenhet, vilket var en hel del, så vi (läs; han) får ta en dag framöver och göra det. Jag må ju ha världens bästa pappa!! ♥
 
Lillan somnade på studs när vi lagt oss i sängen, hon var verkligen helt slut! Det blev nån halvtimme senare i säng för henne, och det märktes. Jag lyckades faktiskt hålla mig vaken vid läggningen ikväll, så förhoppningsvis går det lättare att somna ikväll. Imorgon blir en lång dag på jobbet, Nova ska ju till sin pappa ett par timmar på eftermiddagen så jag behöver inte flexa ut tidigt.
 
Nu ska jag kasta mig i duschen så jag hinner innan Älskling kommer hit, sen antar jag att det blir lite Vampire Diaries innan det är dags för oss att sova. Nu längtar jag efter lite mys! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0