När du står ensam kvar på tå och ytan inte går att nå. När du träffat botten, kom i håg mig då - L W

Underbara fredag! Nova har varit på perfekt humör ända sen jag hämtade henne från dagis efter mellis, kunde verkligen inte önskat mig en bättre eftermiddag/kväll med henne. Vi har handlat, ätit tacos, långduschat tillsammans, sett film, ätit popcorn och myst till tusen! Strax innan åtta somnade hon sittandes i mitt knä, fruktansvärt mysigt! Vackra flicka, jag älskar dig oändligt, oändligt! ♥
 
Nu sitter jag faktiskt ovanligt nog och ser på tv, Carro tipsade om En kväll för världens döttrar som går nu på TV3. Men rastlösheten kryper i kroppen så jag varierar med att tvätta och kolla datorn lite. Senare kommer Älsk hit efter han slutat jobbet för lite mys och förhoppningsvis nåt avsnitt av Vampire Diaries. 
 
Nu ska jag nog passa på att äta lite Ben&Jerry som hjärtat kom med i onsdags, just nu slipper jag ju dela med mig. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0