När du har vunnit, kom ihåg mig då - L W

Vilken rolig morgon det här blev. Jag snoozade alldeles för länge vilket resulterade i att jag fick stressa lite för att hinna med bussen. Men när jag väl kom till hållplatsen åker bussen bara förbi mig, trots att den var 3 minuter tidig. Hej kyla och en massa väntan nu då...

Hur som känns det skönt med fredag och snart lite ledigt. Jag hoppas dagarna går fort så Nova kommer hem snabbare. Ska ut och roa mig på lördag kväll, dock är planerna för kvällen ostyrda. Vi får väl se om jag orkar göra något eller om jag helt enkelt bara ska slappa lite hemma. Förutom några timmar igår eftermiddag har jag inte varit hemma något sen i söndags, så det kanske skulle passa bra? Fast näe, låter tråkigt..


Kommentarer
Postat av: Mamma

UT o roa dig, jag hoppas att du hållere vad du lovat ;) Grillfest?

2013-03-15 @ 08:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0