Mina tankar och minnen står mig upp i halsen, men mycket vill ha mera - L W

Nu är jag påväg hem från jobbet, blev en del övertid idag också. Dagen har gått rätt fort så det gör mig absolut ingenting, bara skönt att få plussa lite flex.

Idag har jag haft en konstig ledsen/oro/ångestkänsla i kroppen som jag inte riktigt vet vart den kommer ifrån. Jag som mått så fruktansvärt bra på sista tiden, livet har verkligen varit helt underbart. Jag hoppas att den försvinner snart, jag vill inte ha den.

Just nu vill jag bara hem och dra täcket över huvudet och sova ett par dagar, jag känner mig helt slut. Istället ska jag till Viktor ikväll och umgås, dock tror jag att det blir betydligt bättre. Förhoppningsvis kan lite pojkvän & bästavän mys få mig på andra tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0