Jag vill inte få in den där världen, det är så tom och tyst och tvär - L W

I lördags hade jag riktigt roligt med bästa Carro, en helt klart lyckad kväll. Vi har inte umgåtts på länge, jag har verkligen saknat den tjejen! Jag hade nästan glömt hur sjukt roligt vi han ha tillsammans. Först körde vi några timmar på Schlager, och när Carro åkte hem gick jag, Johan och Johanna på Olles för en öl och sen fyllekäk på Max. 
 
På bussen på väg hem fick jag galet ont i magen, försökte först dölja det, men det gick inte. Det ringdes ambulans och jag hamnade på akuten. Jag blev inlagd två på dagar på gyn med fruktansvärda magsmärtor osv, något som jag verkligen inte önskar nån annan. Men all medicin hjälpte hyffsat och jag blev utskriven i förmiddags. Idag har jag spenderat hela dagen i sängen, smärtorna börjar sakta men säker komma tillbaka. Jag orkar verkligen inget mer, jag vill bli av med allt det här nu. Dom kunde inte med säkerhet säga vad som är fel med mig, utan vi skulle vänta och se hur medicinerna fungerar. Jag hoppas bara att jag slipper åka in igen, jag hatar verkligen sjukhus..
 
Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch och sen kanske försöka få i mig något att äta. Hungern finns där men inte orken, just nu saknar jag sjukhusets dropp. 
 
Tack bästa Carro för en kul kväll, och supertack till Johan för all hjälp och speciellt till Johanna som följde med till akuten, höll handen och torkade mina tårar! Jag är sjukt tacksam! ♥
 
 
 Sliten tjej 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0