Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans - L W

Jag har haft turen att få spendera hela helgen tillsammans med båda mina älsklingar, det kunde inte varit bättre. Vi har busat, pysslat, spelat spel och myst mer än någonsin. Jag är så sjukt lyckligt lottad som får ha så fina människor i mitt liv! Just nu är mitt stora hjärta på gymmet, så jag och Lillis passar på med lite egen tid. Vi har spelat memory och ska snart få på oss något annat än pyjamasen. Men först ska vi pussas och kramas, Nova sa precis att pussemonstret är påväg att komma. Bästa!!
 
Ikväll åker Nova till sin pappa vilket känns fruktansvärt jobbigt. Hela den här veckan har varit kaos tack vare magen, jag har inte alls kunnat vara så mycket med Nova som jag velat. Men förhoppningsvis kan jag låna henne nån kväll till veckan. Jag ska åka till hjärtat och sova, så slipper jag märka av tystnaden och ensamheten så mycket. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0