Hon kommer från främmande vidder, hon stannar hos dig som en dröm - L W

Ibland märks det mer än vanligt hur stor och smart min flicka egentligen har blivit. Idag kom hon medans jag lagade mat och frågade appropå ingenting; "Mamma, varför är du inte kär i min pappa?" Jag blev rätt ställd, sånt ska väl inte min lilla, lilla bäbis undra över? Sen insåg jag att hon faktiskt är 4 år gammal så vi tog en lång och givande diskussion sittandes på köksgolvet. Det märktes att hon verkligen ville veta hur allt ligger till, hon ställde en massa följdfrågor och förhoppningsvis blev hon lite klokare. Jag försökte verkligen förklara kärlek på ett enkelt sätt, trots att jag ibland knappt förstår själv. I slutet sa hon "Men mamma, du är mest kär i mig?" Och såklart, Nova är mitt livs kärlek! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0