Du ska stå naken framför sanningen och jordens alla kval. Han ska pröva din styrka, han ska testa din moral. - L W

Nu har jag tagit helg, jobbade över en timme så jag har nästan precis kommit hem. Det har varit en bra dag idag, först tackade vi av en kollega med fika i förmiddags och sen väntades lunch på Taormina med M. Så kortfattat har dagen gått fort.
 
Nu ikväll har jag inga riktiga planer trots att det är fredag, utan jag taggar inför morgondagen istället. Jag ska bara ta det lugnt nu ett tag tills hjärtat slutar vid halv tio och kommer och hämtar upp mig för ännu en övernattning med massa mys där. Bästa!! 
 
 
Imorgon får jag leka med den här fina tjejen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0