Du har sett den passera och göra natten så märklig. Du vet att verkligheten är inte alltid så verklig - L W

Äntligen har min Novavecka börjat, som jag saknat den lilla flickan! Vi har haft en supermysig eftermiddag/kväll med massa lek, spel, bad och pussar i mängder. Nu sover hon sen länge så jag har hunnit med att snabbstäda lite, tvättat och duschat. Jag väntar nu på att Älskling ska höra av sig när han slutar om han kommer hit och sover eller om jag behöver vara ensam. Igår var första natten på över en vecka jag sov hemma, och dessutom själv som jag inte gjort på evigheter känns det som. Extremt tråkigt!!

Helgen har varit riktigt bra faktiskt, i fredags blev det film hos Viktor och sen mys hos hjärtat. I lördags var det grillning och lite festandes hos mamma med alla syskonen, sjukt trevligt! När gammfolket blev trötta drog vi andra iväg för några öl på Olles.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0