Du älskar bara rött, och leker vacker romantik. Det är så lätt att haka på, det är sån lockande mystik - LW

Vilken bra dag vi har haft idag. Lång sov/mysmorgon imorse, sen lunch och en massa bus hos mormor. Jag tog en liten välbehövlig powernap där så nu orkar jag nog med kvällen. Just nu ligger jag och bäbis i sängen och myser, borde egentligen kliva upp och fixa ordning nån middag, men hon är svår att slita sig ifrån. Tror nog att vi gör det enkelt och äter tacosresterna som blev över från igår, det kändes helt okej. Ikväll ska jag och Lillan bara gosa ner oss i soffan, kvällens film blir nog Madicken. Dessutom har hon beställt grönsaker och dipp till lördagsmys, mums!
 
Får se om jag somnar tidigt eller om jag flörtar in mig hos älsk att han ska kommer och sova med mig. Blir nog sent ikväll igen då, men helt klart värt det. Det finns inget bättre än att få sova med båda mina hjärtan, det är kärlek det! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0