Det sägs att kärlek lovart stort men håller tunt, du kan kalla det förnuft men aldrig sunt - L W

Även ikväll lyckades jag somna när jag la Nova, vaknade nyss upp med något som känns som världens baksmälla i huvudet. Jag som egentligen har en hel del att göra ikväll, men just nu orkar jag nog ingenting. Eller, ska hänga in tvätt i torkskåpet och sen duscha, men det får nog bli allt tills hjärtat kommer från jobbet.
 
Den här dagen har varit långdryg, trots att vi tog sovmorgon imorse. Finaste gav oss skjuts till dagis och jobb så vi lyxade till det lite. Dagisfröken berättade att Nova somnat i soffan där imorse och att hon varit slö hela dagen, undra om det är lite sjuka på g för henne? Återstår att se, hoppas dock väldigt att hon håller sig friskt, jag har verkligen inte tid att vara hemma från jobbet just nu. 
 
Jag hade tänkt knåpa ihop ett lång inlägg idag, men eftersom jag är så trött lär det mests bara bli en massa osammanhängande svammel. Men nån dag, då ska jag skriva av mig på riktigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0