Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot - L W

Jag förstår inte var den här veckan har tagit vägen, vaddå onsdag redan? Jag blir lite stressad över att söndagen närmar sig då bäbis ska tillbaka till sin pappa igen, vi som knappt hunnit ses någonting! Jag får se till att njuta av varje sekund i helgen och försöka mysa mig mätt med lillan, trots att det är omöjligt.
 
Jag är fortfarande hemma sjuk, magen vägrar ge med sig helt. Hela dagen har den kännts bra, men ikväll gör den ont plus att värkkramperna kommer tillbaka tillochfrån. Jag har övertalat mig själv att stanna hemma även imorgon, men på fredag ska jag jäklar i mig vara friskt, jag saknar jobbet! Som tur är har mitt stora hjärta varit hemma också, så vi har spenderat i stort sätt hela dagarna och kvällarna med en massa mys och Vampire Diaries i sängen. Tänk att en annan människa kan få mig att må så bra!
 
Nu sover bäbis sen dryga timmen tillbaka, hon fick vara uppe sent ikväll. Vi bäddade ner oss i hennes säng, såg Rasmus på Luffen och kramades. Hon har varit hela dagen tillsammans med alla sina mostrar så hon var rätt slut i både kropp och själ tror jag. Imorgon är hon ledig, dock ska hon till sin pappa runt lunchtid som vanligt på torsdagar. Men vi hinner med en lång mysmorgon iallafall, bara hon och jag.
 
Nu ska jag försöka dra mig upp ur soffan och plocka undan lite samt renbädda sängen. Senare ikväll kommer älsk hit och spenderar natten med mig. ♥
 
 
Liten prinsessa för exakt 4 år sedan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0