Min älskling har ett hjärta av snö, så skört och vasst som skaren - L W

Imorse ställde jag väckaren tidigt trots att jag somnade så himla sent, jag behöver verkligen vända tillbaka dygnet och försöka hitta igen mina rutiner. De senaste veckorna har sömnen blivit kaos, jag kan inte sova längre. Jag hoppas att det blir bättre när jobbet och träningen drar igång igen.
.
Nu hade jag tänkt städa och tvätta lite innan det är dags att hämta hem bäbis från dagis. Älskade torsdag, och som jag saknat lilltjoppan! Vi ska nog ha lite utelek och sen massor med mys! Dessutom kommer bästa V hit och äter middag med oss, det är på tiden nu att han får träffa Nova. Helt galet faktiskt att min bästa vän aldrig gjort det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0