Hon kommer från främmande vidder, hon stannar hos dig som en dröm - L W

Vilken superkanondag det har  varit idag!! Nova blev hämtad tidigt från dagis, så vi hann med utelek, legobygge, mys och bus innan Viktor kom för att käka middag. Jag har verkligen inte en blyg dotter, Nova blev blixtförälskad i "Viktor Karlsson på taket" som hon kallar honom. När bäbis tyvärr blev lämnad hos sin pappa styrde jag och V upp en skräckfilm och lite rädslamys! Inte alls dumt en torsdagkväll. Dock skrämde han upp mig och sen stack, så nu sitter jag i en tom och tyst lägenhet alldelens själv. Ska försöka flörta in mig hos fina U att han ska komma hit och hålla handen en stund.
 
Imorgon är "första dagen" på jobbet, äntligen! Får hämtning av LillChefen kl 07, kunde inte börjat bättre! Jag är verkligen heltaggad på att börja jobba igen, har saknat folket och alla rutiner. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0