Vi är dom som vill härja som vinnande hjältar, vi kan om vi vill men vi kräver support - L W

Nu har finaste tjejen åkt till sin pappa igen, det gör lika ont i hjärtat varje gång. Jag för trösta mig med att vi haft en kanoneftermiddag och att det bara är tre dagar kvar tills hon kommer tillbaka. Idag har vi hunnit med att pyssla, bygga pärlplattor, äta mysmiddag och leka en massa ute. Hon är så underbar min lilla tjej, hela jag svämmar över av stolthet och lycka varje gång jag tittar på henne. Hon är verkligen den vackraste i världen!!
 
Nu väntar jag på att min fina ska träna klart och sen komma och hämta mig. Jag borde plocka i ordning lite jobbarkläder till imorgon nu så jag är klar när han ringer. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0