Sommar'n miste lite av sin fägring, solen miste lite av sin glans - L W

Alldeles för länge sen jag bloggade nu, och så mycket har hänt under tiden. Min lilla bäbis har hunnit fyllt 4 år, helt sjukt vad gammal jag känner mig nu. Om 2.5 år har jag barn i skolan, hur galet? Såg precis att inlägget jag skrev på Novas födelsedag inte kommit upp, så får fixa det när jag sitter vid datorn.

För övrigt så glider jag runt som på moln just nu, mitt liv känns så jäkla bra! Min kropp är full av underbara känslor, det pirrar i magen mest hela tiden.

Nu har jag precis kommit tillbaka till jobbet efter ett besök på vårdcentralen. Allt gick bra, min läkare är helt klart den bästa jag träffat. Hon är så go, jag ville bara ta med henne hem. Typ.

Idag hämtar Poppa Nova på dagis, vi ska dit på middag. Alltid lika trevligt! Får se om jag snor med mig lilla kinessyster hem för lite mys, ska iallafall fråga om hon vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0