Som om stämningen fanns kvar när mörkret lagt sig dunkelt över stan - L W

Den här dagen har gått fort, jag har redan gjort bort mina åtta timmar så just nu plussar jag på flexen. Jag har dock inte planerat att stanna så överdrivet länge ikväll, men en stund till iallafall.

Jag måste ha sovit extremt konstigt inatt, har riktigt ont i nacken som gör att huvudvärken från helvetet är här igen. Tror att jag ska skippa träningen ikväll och istället när jag kommer hem bara snabbduscha, plocka ihop lite kläder och sen åka iväg igen. Men velar fortfarande fram och tillbaka, jag vill verkligen träna.. Nu är det dags för arbetsdagens sista kopp kaffe innan jag åker hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0