Som du sa, det är svårt att bli riktigt nöjd. Jag är så less på alla mail och koder - L W

Det har varit en riktigt bra första halva arbetsdag. Har egentligen inte hunnit med så mycket "jobb", utan det har varit en hel del annat som ska fixas. Eftersom jag uppgraderat min tjänst på jobbet (eller vad man nu ska säga) ska det till lite nya behörigheter å så som strulat lite, men nu verkar det mesta vara fixat. Väntar bara på att få telefonen fixad och registrerad på mig. Jag har även hunnit med en lång fredagsfika med kollegorna, alltid lika trevligt. Känns skönt att komma tillbaka och verkligen känns sig välkommen.

Trots all positiva energi jag har känns huvudet tungt och gör ont. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag inte ens lyckades få en hel timmes sömn inatt. Men det var det lätt värt, var skönt att slippa sova ensam. Film, skratt och mys väger tyngre än sömn i mina ögon.

Nu är det strax dags för lunch, om jag inte minns helt tokigt blir jag utbjuden på det idag. Dags att prata ihop mig med Lillchefen om det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0