Och jag vet, jag har för lätt för att luras av glädjen. Där älvorna dansar dit längtar jag jämt.- L W

Åh, tråkiga söndag! Nova är hos sin pappa, och nu dröjer det en hel vecka tills hon kommer tillbaka hem igen. Med undantag för torsdageftermiddag förresten, då är hon min några timmar! Jag längtar redan, saknaden är stor!
 
Det har varit mysigt att ha haft Amanda här, det blir tyvärr lite för sällan dock. Vi två hann med att umgås bara hon och jag igår eftersom bäbis somnade tidigt och Amanda var uppe sent, det var kanon! Vi spelade massor av spel, såg halva melodifestivalen (sen lessnade vi!) och pratade i massor. Idag hann vi även med en poker efter det att Nova for. Finaste lilla syster!
 
Idag har jag skottat och sopat balkongen, samt skurat och tvättat den. Kan lova att den inte var alltför ren av all aska från ciggaretterna så det var välbehövligt. Det var ju så fint väder idag att jag kände att det var dags att passa på. Nu ska jag renbädda i sängen och försöka få i mig lite middag innan jag tänkt dammsuga och städa undan lite. Ikväll åker jag iväg och sover borta, jag gillar inte tystnaden som blir när Nova åkt. Det är så mycket bättre att få somna tillsammans med min fina istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0