Jag var inte ensam. Jag är inte ensam nu. Vi känner varandra genom tusen fenomen - L W

Den här kvällen har gått fort, nu är det snart dags att sova. Middagen hos pappa var superbra som vanligt, och det var en trött liten tjej jag tog med hem strax innan åtta. Vi la oss direkt i soffan och myste framför en film, stackarn orkade inte ens klä av sig. Jag fick även besök av min fina för lite mys, prat och skratt, alltid lika underbart!
 
Nu har jag duschat och myst ner mig i sängen för lite Desperate Housewives och ska äta kvarg och hallon. Riktigt, riktigt gott! Ser dock inte framemot att sova själv så jag ska lyfta över bäbis från soffan så jag har nån att kramas med. Om två dagar åker hon till sin pappa, det längtar jag inte alls till. 
 
Imorgon kommer bli superbra, vi kommer ha fullt upp hela dagen och kvällen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0