Jag somnade den natten i tron på att allt var en del av en kärlekshistoria - L W

Nu är snart den här helgen över, och en ny vecka börjar. Jag ska fylla den med mys, lek, träning och en massa jobb. Men framförallt ska den fyllas med kärlek. Kärlek till Nova, kärlek till mina fina vänner och kärlek till mig själv. Jag älskar måndagar när en helt ny vecka börjar, en startpunkt på något nytt.
.
Jag hade tänkt hämta ut mitt gymkort idag och köra ett pass innan Nova kom hem, men Tenton var inte bemannat så det ska göras direkt efter dagishämtningen imorgon. Jossan får se till att vara hemma imorgonkväll så jag kan träna efter Bäbis somnat. Jag är så fruktansvärt taggad just nu!
.
Idag har Nova varit på kanonhumör, tror att hon saknat mig. "Bär mig, krama mig, pussa mig" har det låtit från henne hela dagen och jag älskar det! Det finns nog ingen större lyckokänsla än när hon helt spontant säger att hon älskar mig.
.
Förutom allt mys har det hunnits med att långduscha tillsammans, lekt och fixa ett litet lekrum åt henne som hon får ha tills Jossan flyttar ut. Nova blev nöjd så det får duga.
.
Till middag käkade vi potatis och ugnsbakad lax med fetaostpesto och grönsaker. Nova vägrade först äta och sa att det var äckligt, men när jag väl tvingat henne att smaka åt hon som aldrig förr. Jag fick tillochmed lov att göra det igen. Hon är en tjurskalle som sin mamma, tyvärr.
.
Nu ska jag strax krypa ner bredvid bäbis och mysa till tusen, imorgon ska hon börja sova i sin egen säng igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0