Jag har låtit dig förstöra mig, jag har stampat i din takt. Men nu möter jag alla ord som jag har sagt - L W

Idag känns det riktigt skönt med helg. Det betyder lång mysstund i sängen, film och massor av pussar från bäbis. Vi har nyss klivit upp, trots att jag vaknade runt 06 och Nova en timme senare. Bäbis vill ha frukost, så det ska kokas massor med kaffe till mamman.
 
Idag ska jag och Nova ut till stugan tillsammans med pappa och Amanda, som jag längtat! Åka lite bob, grilla korv, dricka varm choklad och njuta av dom få minusgraderna det är idag. Hade hoppats på sol, men den verkar inte vilja komma fram. Jag håller mina tummar ändå, det skulle göra dagen perfekt! 
 
Nu ska jag röka igen och ringa till pappsen och se så dom är vakna. Vi hade tänkt åka på en timme eller så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0