Jag är oslagbar, jag far hellre framåt mot min vilja än jag vänder - L W

Nu är snart den efterlängtade helgen här, bara 5 timmar kvar på jobbet tills jag får hämta hem bäbis. Ikväll ska vi ha fredagsmys med en massa kärlek, kan inte bli bättre! Förhoppningsvis är hon inte så trött ikväll så hon kan vara uppe med mig lite längre än vanligt.
 
Igår när Nova lagt sig gick jag till gymmet och körde kondition + mage/ben, och som tur är har den värsta träningsvärken inte dykt upp än. Antar att den kommer ikväll eller imorgon, jag är inställd på att knappt kunna röra mig igen. Jag fick även besök en stund igårkväll innan det var dags för sängen, det var inte alls dumt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0