Inga vakter vid porten, inga hänglås vid grinden. Bara rösten som kallar, i den evigt viskande vinden - L W

Idag hade jag en trög och trött start på veckan, dock kunde den inte börjat bättre ändå. Det tog emot att slita sig ur sängen så jag var inte på jobbet förrän vid 08. Kommer inte ens ihåg när jag kom in så sent sist. Hade jag kunnat så hade jag velat att vi stannat i sängen hela dagen, det hade inte alls suttit fel.
 
Igår blev det återigen en skräckkväll, vi såg Darkness och den asiatiska versionen av Shutter. Det är med glädje jag kan säga att killarna nog blev räddast. Sent blev det också, alltid lika kul att titta på klockan och inse att väckaren ringer tre timmar senare. Men med en massa kaffe och fullt upp på jobbet ska jag nog överleva den här dagen också.
 
______________
 
Just nu är jag gladare och 
 lyckligare än på riktigt länge
♥                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0