Det ser lite ut som den där natten när ladan brann, om du minns? - L W

Det var en kanonbra kväll igår, fest och utgång med mina fina. Jag hade först tänkt att vara nykter, trött och tråkig, men jag blev upptaggad och så körde jag lite på impulsen. Först var jag med grabbarna hos bästa V innan vi mötte upp tjejerna på stan och sedan Allstar för hela slanten. Träffade en massa kul och saknat folk, inte alls dumt!
.
Jag hade turen att få hämtning och sovplats hos fina, han drog precis till jobbet så jag tänkte sova lite. Eller, inte lite utan typ halva dagen. Det känns som att jag har en hel del sömn att ta igen. Dock blev jag superpigg nyss, så det lär ta lite tid innan jag somnar om. Plus att det blev så sjukt tomt här, känns halvkonstigt att somna om själv i nån annans säng.
.
För övrigt blöder mitt hjärta efter Nova, så sjukt mycket jag saknar min bäbis! Men imorgon, då är hon bara min igen!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0