Det finns dom som stannar tiden, det är inte bara attityd - L W

Nu är jag påväg hem från jobbet, blev lite övertid idag. Hade tänkt jobba längre men kom på att jag behövde fylla på busskortet och Ultra stänger kl sex. Men när jag kom dit stod det ca 30 pers i kön så jag skjuter upp det till imorgon.
.
Den här dagen har gått galet fort, har haft fullt upp så det har inte varit många lugna stunder vilket är skönt. Ikväll tänkte jag passa på att tvätta och städa undan lite när jag väl är hemma en kväll. Hoppas på att somna tidigt, vilket behövs, men jag är tveksam. Har ju inte sovit ensam på länge så det kommer nog kännas alldeles för tyst och tomt. Hur som blir det nog bra ändå, för imorgon är det torsdag vilket betyder Novamys!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0