Du är början på nåt nytt och nånting underbart - L W

Nu har det gått ett helt år sedan jag träffade världens vackraste man och vi har nu firat 9 månader tillsammans som ett par. Du får mig att må så bra, vara så lycklig och så tillfreds med livet. Jag trodde aldrig att man kunde ha såhär starka känslor för någon, den här sortens trygghet och lycka är helt nytt för mig. Du gick på kort tid till att bli mitt livs kärlek och min bästa vän, tillsammans med dig kan jag verkligen vara mig själv. Du har byggt upp mig så ofantligt mycket, tack vare dig är jag en bättre och starkare person och mamma.  
.
Något jag älskar speciellt med dig är din förmåga att få mig att skratta, vi har verkligen så kul ihop. Du får mig även så trygg så att jag kan gråta och berätta allt för dig, det finns inga hinder emellan oss. Jag älskar att vi fortfarande sover tätt ihop under samma täcke, att jag vet att du finns nära om jag behöver dig. Jag älskar att jag saknar dig så fort vi inte är tillsammans, även om det bara handlar om att du är i det andra rummet. Jag älskar att vi visar varandra våra känslor hela tiden, att vi är så duktiga på ge närhet och komplimanger. Jag älskar känslan jag får när jag tittar på dig i smyg, hela jag blir så varm inombords. Men mest av allt älskar jag dig för all den kärlek och värme du utstrålar både mot mig och mot Nova. Du har verkligen tagit henne till ditt hjärta, när du kallar henne hjärtat eller gumman eller när du säger till henne att du älskar henne, då smälter mitt hjärta. Jag kunde verkligen inte önskat någon bättre för henne att ha i sitt liv än dig. Du får henne att skratta mer än någon annan jag känner. Du är bådas trygghet, utan dig skulle vår familj inte fungera.
.
Du har fått mig att se ljust på framtiden, för med dig vill jag leva hela livet. Detta trodde jag inte var möjligt, jag har aldrig förut trott på livslång kärlek. Men jag kan verkligen inte se ett liv utan dig, vare sig nu eller om 40 år. Jag vill växa upp och bli gammal med dig, jag längtar så efter att få uppleva livets stora stunder tillsammans med dig. Jag längtar tills jag kan kalla dig för min fästman och sedan min man och jag längtar tills jag kan göra dig till pappa till våra underbara små barn.
.
Jag hoppas att jag någon gång kommer kunna förklara för dig hur mycket du betyder för mig och hur stark min kärlek för dig är. Jag vet att det är omöjligt, men jag ska ägna alla mina dagar åt att försöka visa det. Du är den mest fantastiska man jag någonsin träffat, så full av vackra personligheter och kärlek.
.
Du är och förblir mitt liv, mitt allt, min kärlek. Jag älskar dig tills evigheten tar slut och lite till..
.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0