Vi är dom som vill härja som vinnande hjältar, vi kan om vi vill men vi kräver support - L W

Jag och Lillis hade planerat in en riktig myskväll ikväll, med massor av gotta, film och kärlek. Det började bra med gomiddag och lite bus, men hon somnade innan vi ens hann börja med myset. Jag låg på mage i soffan när hon kröp upp och la sig på min rygg, sa "mamma, jag vill ha myskväll" och sen somnade hon på en gång. Stackarn var  supertröttis, hon vaknade inte ens när jag försökte åla mig upp ur soffan med henne på ryggen. Inte heller gick det att väcka henne för toabesök, jag får se till att lyfta över henne till toan sen.
 
Istället får jag mysa med storhjärtat ikväll, han kommer hit om en liten stund. Han jobbar kväll imorgon vilket innebär att jag får ha bästa mysmorgonen med båda mina hjärtan imorrn. Finns det något underbarare? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0