När du har vunnit, kom ihåg mig då - L W

Nu har Lillis lagt sig för natten, hon fick lyxa till det med lite filmtittande i hennes säng tills hon somnar. Jag har precis startat en tvätt och gör mig nu klar för hockeykväll med pappa. Han kommer snart hit, trevligt med lite kvalitetstid bara han och jag, det händer alldeles för sällan! Min pappa är bäste!

Förövrigt så har jag haft en kanonhelg! I fredags fest med Anna och hennes grabbar, sen i lördags blev det hockey, öl och utgång med älskling och hans vänner. Jättekul, dock är jag nästan lite för gammal för tvådagars känner jag. Hann knappt sluta bakiskräkas innan det var dags att börja öla igen. Lite jobbigt, men helt klart värt. :)

Nu börjar hockeyn, SM-guld till Saik snart! Eller hur, hjärtat mitt? ;) <3

Kommentarer
Postat av: Uffe

Jag ber till de Gudar mänskligheten anser finns att saik absolut inte på något vis vinner sm-guld!
Hoppas Lule vänder det här nu, fy så gött det hade varit!

Men puss på dig älskling, du är som finast trots ditt dåliga lagval ;) <3

2013-04-17 @ 23:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0