När det vi hade hoppats på föll ihop och gick i kras, var det nästan som att glädjen inte fanns - L W

Tänk vad man kan bli glad över så lite ibland, just nu njuter jag av att droppet är frånkopplat för en liten stund så att jag kan röra mig fritt och att jag fått duscha. Sen igårkväll är jag fastande (inte för att det gör sån skillnad med tanke på att jag inte äter) eftersom jag nog idag ska iväg och göra en gastroskopi (tror jag att det heter?). Jag tänker dock kräva att bli sövd, jag vägrar vara vaken. Jag har så känsliga kräkreflexer att det kommer vara helt omöjligt för mig att få ner den där jäkla kameran i halsen. Vi får se vad läkaren säger när han/hon kommer hit för att prata.
.
Igår hade jag massvis med besök, verkligen trevligt men det tar på krafterna. Idag är faktiskt inget besök inbokat mer än att min älskling kommer en stund, och det känns rätt skönt faktiskt. Dock vet jag att jag kommer bli sjukt uttråkad sen och lär ångra mig. Men det är ju valborgsfirande ikväll så jag tror inte så många är så sugna på att spendera massa tid med mig på sjukan.






Jag saknar dig, prinsessan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0