Min älskling har ett hjärta av snö, så skört och vasst som skaren - L W

Tomt med uppdatering i veckan, men datorn har inte startats alls här hemma. Bloggar nu från telefonen vilket jag även kunnat gjort innan iof, men har en del bilder jag velat lägga ut. Fråga mig inte varför, men när jag ska lägga upp bilder från mobilen blir det i alldeles för stort format vilket inte ser bra ut någonstans. Kanske, kanske imorgon att jag orkar engagera mig lite här.

Nu sover bäbis sen en stund tillbaks och jag har tänkt lägga mig i kvällens andra varma bad. Jag fryser helt fruktansvärt mycket, hoppas det inte är feber på ingång. Hur som så får möblering av lägenheten vänta tills senare ikväll eller imorgon, just nu orkas det inte. Det ser hemskt ut här hemma, jag har fått nya fönster överallt vilket tvingade mig till att styra undan alla möbler och allt igårkväll.

Aja, svammel och tråkprat, vi slutar nog här för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0