Jag skulle inte ha så bråttom med att träffa nån ny, ingen känner mig så väl som du - L W

Det blev ingen kameraundersökning idag, dom kom fram till att den nog inte skulle hjälpa till i sökandet efter felet. Istället har dagen endast bestått av att ligga i sängen och ha småtråkigt, förutom under besöken. Fd svärfar och bästa chefen har varit här med kryapåmigpresenter, och älsklingen kom förbi några timmar på eftermiddagen. Riktigt mysigt, jag fick sova på hand arm en stund, som jag längtat!
____
Ikväll ville Lillan prata med mig för första gången på länge i telefon, hon hade det superbra ute i stugan med sin morfar och lillmoster. Jag saknar verkligen henne och längtar tills vi får mysa hemma igen. Förhoppningsvis kanske jag kan få åka hem imorgon, beroende på om jag får behålla nån mat. Ikväll har jag faktiskt fått i mig 2 mariekex och lite saft utan att kräkas, rekord på en hel vecka.
_____
Nu ska jag se lite film och sen försöka glömma hungerkänslorna med lite sömn. Håll tummarna att jag mår bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0