Jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd, ingen känner mig så väl som du - L W

Idag har det varit fullt upp fram tills nu, så jag ska nog krypa ner i sängen strax och se lite serier. Jag har varit på middag hos mamma tillsammans med Jossan, vilket var supertrevligt då det faktiskt var rätt länge sen. Efter det blev det en sväng till Obs för att hämta ut paket, och sen vidare för ett stenhårt pass på gymmet. Kommer bli skönt att lägga sig, benen är helt slut! 
 
Inatt får jag sova helt själv, då hjärtat mitt valde hotellövernattning med spa istället för mig, vilket jag inte alls förstår hur han kunde göra. Haha nämen, lite avis är jag faktiskt, det hade inte suttit helt fel. 
 
 
Jag saknar min lillsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0