Jag är nog mera inspirerad nu, jag längtar inte längre efter tågen som ska ta mig härifrån - L W

Idag är det tråksöndag, den dagen då Lillis åker till sin pappa i en vecka. Jag får alltid lika ont i magen varje gång, saknaden börjar redan komma. Men vi får försöka göra det bästa av dagen ändå och försöka njuta av dom sista timmarna tillsammans.
 
Lillis har nyss gått ut och lekt, jag ska bara klä på mig och sen göra henne sällskap. Vi har haft en lång mysmorgon idag med film och massa kramar, jag har laddat upp med kärlek så jag förhoppningsvis överlever en vecka. 
 
Igår var Anna och fine Benjamin här för massor av bus och lek. Barnen leker helt fantastiskt bra tillsammans, det märks att dom spenderar mycket tid tillsammans på dagis. Vi åt även middag ihop och barnen hann med lite lördagsgodis och film. På kvällen kom Carro hit för en eller två drinkar och galet med skitsnack! Vi klickar fruktansvärt bra hon och jag, det blir inte många sekunder av tystnad. Jag är så glad att Carro fortfarande, efter 6-7? års vänskap, har en sån stor plats i mitt hjärta. Trots en del tjaffs och bråk genom åren vet jag vart jag har henne och att hon alltid, no matter what, ställer upp. Hon är inte som dom allra flesta som sviker så fort något bättre och lättare dyker upp, såna som endast tänker på sig själva.Såna som man nu i efterhand inser att man borde raderat ur sitt liv för länge, länge sen. Hon är min bästa vän!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0