Hon sa nu har jag rensat ur, nu spelar inget någon roll - L W

Ännu en vecka utan uppdatering, jag skyller på att jag faktiskt haft fullt upp. Dagarna på jobbet går riktigt fort nu när jag håller på att lära upp mig på nya spännande saker (kan förklara mer när jag har bättre med tid!), sen har mesta dels av tiden spenderats med hjärtat. Eller, iallafall kvällar och nätter. Jag har även hunnit med 2 träningspass, middag hos pappsen, middag med älsklingens mamma&mormor, hälsa på hos bror, köpt en snygg jacka osv osv...
 
Idag har jag haft mystorsdag med Lillan, underbart! Jag har saknat min lilla tös! Hon är så fin, idag sa hon till mig: "Mamma, vet du? Jag älskar dig så mycket att mina tänder går sönder!" Kan lova att jag blev tårögd av kärlek!!
 
Nu ska jag faktiskt krypa ner ensam i min egna säng för första gången på länge, tråkigt nog får jag försöka överleva utan pojkvänsmys inatt. Funderar faktiskt på en liten, liten sovmorgon imorrn då jag nog ska ut på festligheter imorgon kväll, vi får se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0