Du är början på nåt nytt och nånting underbart - L W

Det har varit ett jobbigt dygn för mig, som nu slutat med inläggning på sjukan. Det började i tisdagskväll med att jag fick riktigt ont i magen, samma onda som jag hade sist jag blev inlagd. Jag kunde knappt sova något, men försökte ändå fara på jobbet igår. Två timmar orkade jag med innan jag var tvungen att åka hem. Lyckades faktiskt få några timmars sömn innan Älsk kom och hämtade mig för ett besök på akuten. Det gjordes en del undersökningar och togs prover, men dom kunde inte komma fram till varför jag hade så ont. Efter nästan fyra timmar där fick jag välja att stanna över natten eller åka hem och komma in igen på morgonen. Jag valde att åka, men hann bara hem till Hjärtat innan jag började kräkas och smärtan ökade massor. Vi åkte tillbaka in och dom gav mig morfinspruta. Nu ligger jag med dropp på kirurgavdelningen och borde försöka sova. Dom funderar på att operera bort min blindtarm imorgon, men först måste det tas mer prover och göras ultraljud. Jag är faktiskt skiträdd, rädd för operation, rädd för smärtan och rädd för ensamheten jag känner nu. Världens finaste pojkvän har funnits vid min sida hela tiden tills nu, och det är jag sjukt tacksam över. Han utstrålar så mycket värme och kärlek, det är så underbart att vara i hans närhet. Han gör mig så lycklig!

Nu ska jag be om mer morfin så jag kanske lyckas få sova några timmar, förmodligen blir det ännu en jobbig dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0