Det sägs att kärlek lovar stort men håller tunt, du kan kalla det förnuft men aldrig sunt - L W

Nu har mitt storhjärta åkt iväg så jag och Nova ska nog klä på oss för lite utelek. Det blev verkligen en lång mysmorgon här hemma, klockan var strax innan tolv innan vi alla tre masat oss ur sängen för lite frukost/lunch. Om drygt två timmar ska Nova iväg på middag med sin pappa, så jag ska passa på att åka och handla. Tur att jag har världens bästa pappa som alltid ställer upp och skjutsar, guld värt!

Idag skulle vi egentligen umgås med fina Anna och Benjamin, men dom var inte helt friska så vi bestämde middag på onsdag istället. Nova är supertaggad, hon säger att Benjamin är hennes pojkvän och att dom brukar pussas på dagis. Sötnosar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0