Vi pratar om vart vi ska just inatt, men jag antar att vi menar hela livet - L W

Är äntligen tillbaka på jobbet, var så taggad imorse! Men det är jag inte längre, jag är så sjukt trött. Hela jag vill bara sova, både min hjärna och min kropp skriker efter sömn. Klarar jag den här dagen utan att somna gör jag det bra. Kanske borde jag varit hemma lite längre, antar att det är alla piller som får mig att må såhär. Men har slutat spy iallafall, vilket är riktigt skönt! Får väl ta av flextiden och smita hem lite tidigare idag om eftermiddagen blir outhärdlig. Var ju här över 1.5 timme innan jag egentligen börjar, så det är väl inte mer än rätt kanske.

Nu ska det drickas mer kaffe och sen fortsätta jobba igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0